wtorek, 6 czerwca 2017

Sweet - My Creative Scrapbook

Różowy i delikatny czerwcowy kit Limited Edition od My Creative Scrapbook świetnie nadaje się do dziewczęcych layotów. U mnie taki słodziak :-)
The pink and delicate June Limited Edition kit from My Creative Scrapbook is perfect for girl layouts. Here's my sweetie :-)


W tle ułożyłam warstwowo papiery i dołączoną do kitu bibułkową serwetkę:
In the background I layered papers and the paper doily included in the kit:


Brzegi papierów postarzyłam i naddarłam w kilku miejscach:
I distressed the edges of papers and tore them in several places;


Kwiaty przestrzenne połączyłam z tymi, które wycięłam z jednego z arkuszy:
I combined the dimensional flowers with the ones I cut out from one of the sheets:


Z siatkowej taśmy i wstążek z zestawu zrobiłam coś w rodzaju kokardy ;-)
I made a kind of a bow using the mesh and ribbons from the kit ;-)


Ciąg dalszy nastąpi :-)
To be continued :-)

Brak komentarzy: