piątek, 30 czerwca 2017

Pani Róża / Lady Rose

I kolejna płaszczka ;-)) Jak zwykle na niezawodnych papierach Lemoncraft, które same w sobie wyglądają na przestrzenne :-)
Another flatty ;-)) And as usually, made with gorgeous Lemoncraft papers that already seem dimensional :-)


Ta grafika z różą jest tak piękna, że nie chciałam jej przytłaczać ozdobami, dlatego kartka niemal clean&simple ;-) Na "drewnianym" tle umieściłam lstkowy border, przewiązałam wstążkę z ważką i dodałam kilka perełek:
This rose image is so beautiful that I didn't want to overwhelm it with embellishments, therefore the card is almost clean&simple ;-) On the "wooden" bakcground I placed a die-cut leaves border, added plaid ribbon with a dragonfly charm and a couple of pearls:



Samą zaś damę w czerwieni pokryłam crackle accents:
The Lady in Red is covered with crackle accents:


Miłego dnia!
Have a nice day!

Brak komentarzy: