czwartek, 8 czerwca 2017

I Love U - My Creative Scrapbook

Dzisiaj ostatni layout, jaki przygotowałam z czerwcowego kitu Limited Edition od My Creative Scrapbook. Znów różowo, dziewczęco i słodko :-)
Today I'm sharing the last layout I made from the June Limited Edition kit by My Creative Scrapbook. And it's pink, girly and sweet again :-)


Kit zawiera przepiękną Primową ramkę z masy - delikatnie przetarłam ją złotą farbą, by uwydatnić zdobienia. Tytuł ułożyłam z piankowych literek i naklejek:
The kite contains a beautiful Prima resin frame - I brushed it over with gold metallic paint to make the ornaments pop out. Then I arranged the title using foam letters and stickers:

  
Kwiatowy wzór to przepiękna naklejka z arkusza Kaisercraft, którą nakleiłam na tle z desek:
The flower pattern is a gorgeous stickers from the Kaisercraft sheet that I applied onto the woodboard pattern background:


Do naklejek dodałam kompozycję z kwiatów przestrzennych:
I added dimensional flowers to the sticker ones:


Pomysł z pojedynczymi płatkami to -jak bardzo często u mnie - efekt przypadku i błędu, który postanowiłam przełożyć w zaletę ;-) Po prostu przy ścinaniu łodyżek ciachnęłam za mocno i kwiatek się rozleciał ;-) A przecież nie będę wyrzucać całkiem dobrych płatków! :-)))
The single petals idea was - as very often with me - the result of a coincidence and a mistake that I transformed into a value ;-) Simply, while cutting the stems off I cut one flower too much and it fell off ;-) And could I just throw away absolutely good petals? ;-)))


To ostatni kitowy layout, ale nie koniec prac - jutro zapraszam na kartki :-)
It's the last kit layout, but not the last project - drop by tomorrow for cards :-)

Brak komentarzy: