środa, 7 czerwca 2017

Brothers - My Creative Scrapbook

Spośród morza różowości czerwcowego kitu Limited Edition od MCS udało mi się wybrać również kilka papiery neutralne, szaro-zielone, idealne na layout chłopięcy ;-) I oto on:
In the heap of pinkness of the June Limited Edition kit from MCS I managed to select a couple of neutral, grey and green papers perfect for a boy page :-) And here it is:


Inspirując się wzorem papieru w tle kawałki arkuszy pod zdjęcie podarłam ręcznie i dodałam wzór odrysowując dołączony do kitu szablon  białym żelpenem (tę samą maskę wykorzystałam przy tym layoucie do stemplowania):
I took inspiration from the background paper and tore the pieces to mat my photo. Then I added the pattern sketching the kit stencil with white gel pen (I used the same stencil to stamp through in this layout):


Tytuł ułożyłam z piankowych literek:
I formed the title using foam letters:


Różowe kwiaty zabarwiłam mgiełką z lutowego kitu ;-)
I painted the pink flowers with the chrome mist from the February kit ;-)


Misterną tekturową ramkę embossowałam pudrem vintage, a w ramach journalingu pocięłam na kawałki zadrukowany pasek sygnatury papieru :-)
I heat-embossed the filigree chipboard frame with vintage ep and cut the paper signature strip to make my journaling :-)


Zajrzyjcie jutro po kolejny dziewczęcy layout :-) Miłego dnia!
Drop by tomorrow for another girl page :-) Have a nice day!

Brak komentarzy: