środa, 10 lutego 2016

Wyjątkowa miłość / Special Love

Chociaż kolekcja This Is A Man's World nie kojarzy się szczególnie "miłośnie", to jednak wśród cytatów na pasku minidodatków znajduje się jeden mówiący o wyjątkowej miłości, więzi pomiędzy ojcem i dzieckiem. Cytat ten stał się podstawą layoutu, który przygotowałam na mój dzisiejszy post dla Lemonade:
Although the This Is A Man's World collection seems to have little to do with love, there's a quotation in the Mini elements strip that says about a special love, the bond between a father and his child. That quotation became the main motif of the layout I created for my today's post for Lemonade:


Na tle odbiłam kilka stempli i ułożyłam kawałki papierów pod zdjęciem. Pomiędzy warstwami dodałam naklejki z kolekcji:
I stamped some stamps on the background paper and arranged several pieces of paper under the photo. I also tucked some stickers in between the layers:




Wspomniany cytat stał się tytułem-journalingiem:
The above mentioned quotation became my title-journaling:


Oczywiście jest kilka kwiatów ;-)
Of course, there are some flowers too ;-)


...i nieco przestrzenności :-)
...and some dimension :-)


Na blogu Lemonade znajdziecie spis materiałów. Miłego dnia :-)
You will find the list of supplies on the Lemonade blog. Have a nice day :-)

3 komentarze:

Koraliki Beaty pisze...

piękny

Padoriaa pisze...

Śliczna praca :)
Pozdrawiam serdecznie, Paulina

artiza pisze...

wzruszające i piękne LO