poniedziałek, 1 lutego 2016

Oceanów miłości... / Oceans of Love

Dzisiaj ruszyło lutowe wyzwanie The ScrapBerry's, tematem oczywiście jest miłość :-) Zamiast tradycyjnej walentynki z sercem przygotowałam kartkę, która pzypadnie do gustu miłośnikom morza nie tylko w Walentynki ;-)
Today the February challenge starts on the ScrapBerry's blog and the theme is, naturally, love :-) Instead of a traditional heart-filled card I created one that would please any sea lover, not only on the Valentine's Day ;-)


Papiery pochodzą z kolekcji "Holiday Romance",  a dodatki - z kilku różnych ;-) Malutki button (aksamitnie matowy!) stał się elementem centralnym przy pomocy ramki:

I used papers from the "Holiday Romance" collection, and embellies - from several other ;-) I made the  small button (velvety matt!) a central motif by placing it in the frame:


Dodałam okazały kwiat i kilka malutkich kwiatuszków z masy:
I added a large flower and several tiny resin ones:


Elementy tekturowe embossowałam pudrami Blue Fern Studios:
I heat-embossed the chipboard pieces with Blue Fern Studios embossing powders:


Warto zajrzeć na bloga TSB - piękne prace pozostałej części Drużyny!
Do visit the TSB blog - the rest of the DT made fabulous samples!

5 komentarzy:

moje-tworcze-miejsce pisze...

i od razu mi się wakacji zachciało. Koniecznie nad morzem :)

Magda Wisiorek pisze...

Piękna praca! Szczególnie urzekające są perełki - takie morskie pianki :) Pozdrawiam.

Arleta pisze...

śliczna

Makówka- Agnieszka Sieńkowska pisze...

Urocza kartka, i tak nieoczywiście miłosna :) Pozdrawiam ciepło!

GosiaMachynia pisze...

Cudna !! Bardzo mi się podoba !!