poniedziałek, 8 lutego 2016

Męskie życzenia / Masculine Wishes

Na mój dzisiejszy post dla The ScrapBerry's przygotowałam kolejną kartkę męską. Jak pewnie wielu z Was, męskie prace sprawiają mi często problem (bycie "królową jedną" ;-)) nie pomaga zbyt wiele) i dlatego bardzo lubię kolekcje takie jak "Mechanical Illusions", z mnóstwem elementów do wykorzystania:
For my today's post for The ScrapBerry's I created another masculine card. Just like probably many of you, I have problems with masculine projects (and being "the only queen" doesn't help much, actually ;-)) and therefore I love collections like "Mechanical Illusions", with lots of elements to use:


Na tle z kilku papierów ułożyłam wycięte obrazki i dodałam ozdoby: ćwiek, naklejkę epoksydową...
On the background of several papers I arranged cut-out images and added some embellishments: a brad, an epoxy sticker...


...sznureczek z metalową koroną oraz umieszczony w ramce polimerowej stemplowany napis:
...linen string with a crown charm and a stamped sentiment in a resin frame:


Najbardziej jestem zadowolona z tego, że powstała fajna, warstwowa kartka bez kwiatów ;-))
I'm most glad I managed a nice, layered card without flowers ;-))

Na blogu ScrapBerry's znajdziecie podlinkowane materiały - są do kupienia również u nas. Miłego dnia :-)
You will find linked products on the ScrapBerry's blog - they're available here too. Have a nice day :-)

Brak komentarzy: