poniedziałek, 23 listopada 2015

Akwarelowe życzenia / Watercolour Wishes

Na mój dzisiejszy post dla Lemonade przygotowałam radosną kartkę w pięknych kolorach kolekcji Watercolour My World:
For my today's post for Lemonade I created this cheerful card in the beautiful colours of the Watercolour My World collection:


Tło spryskałam złotą mgiełką, embossowałam też złotym pudrem stempel z napisem:
I splashed the background with golden mist and heat-embossed the sentiment with golden ep:


Dodałam kwiaty i ozdoby...
I added flowers and embellies...


...a w roli listków umieściłam wycięte z arkusza piórka ;-)
...and for leaves I used feathers cut out from the elements sheet :-)


W takie pochmurne, jesienne dni nie ma jak kolor! :-) 
Listę materiałów ze sklepu Lemonade znajdziecie na blogu :-) Miłego dnia!
On such dull autumn days colour is the best! :-)
You will find linked supply list on the Lemonad blog :-) Have a nice day!

3 komentarze:

sklepmiszmaszpapierowy pisze...

Piękna kartka ;)

iluszka pisze...

Cudowna, kolory zachwyciły mnie!!!

Ewa Kierzek pisze...

Cudnie, ulotnie - w sam raz na tę listopadową ciemność :) Ściskam!