poniedziałek, 21 września 2015

Mój książę / My Prince Charming

W moim dzisiejszym poście dla Maja Design miłościwie panuje...mój książę z bajki ;-))
My today's post for Maja Design is under the rule of...my Prince Charming ;-))


Tak właściwie, to on będzie księciem z bajki dla innej damy, ja to tylko widzę już teraz ;-)) I trochę jej zazdroszczę, w końcu nieczęsto spotyka się tak doskonale wychowanego mężczyznę ;-)) Do oprawy tego ideału użyłam papierów z kolekcji A Gift For You - paleta zieleni, szarości i bieli świetnie pasuje do "męskich" klimatów. Dodałam wzór za pomocą maski i białego gesso:
Well, actually he'll be some other lady's Prince Charming, I can only see it already ;-)) And I envy her a bit, after all such perfectly brought-up men are rare to find ;-)) To scrapbook the photo of this Mr. Perfect I used the A Gift For You papers - I think teh combo of green, white and grey are a good match for masculine themes. I added a pattern using a stencil and white gesso:


Tytuł ułożyłam z naklejek, dodałam słodkiego kupidynka z masy:
I arranged the words of the title from stickers and added a sweet resin cupid:


W kompozycji kwiatowej umieściłam też wąsiasty kaboszon, mini zdjęcie w rameczce...
I the flower cluster I also placed a moustache cabochon, a mini photo in a resin frame...


...i starą tarczę zegarkową:
...and an original old watch face:


I jeszcze rzut oka na smakowitą przestrzenność ;-))
Have a look at this yummy dimension ;-))


Listę materiałów znajdziecie na blogu MD - miłego dnia!
You will find the list of supplies on the MD blog - have a nice day!

3 komentarze:

Ann pisze...

Piękna kompozycja i dobór dodatków. Całość bardzo królewska :) - w sam raz dla Ksiecia :)

artiza pisze...

cudeńko...

Ludkasz pisze...

Wow, ale pięknie!