piątek, 20 lutego 2015

Szczęście / Bliss

Bardzo lubię pracować z mapkami. To nie tylko antidotum na brak weny kompozycyjnej, ale i rodzaj sprawdzianu, czy dam radę urzeczywistnić inną niż moja koncepcję. Z tego powodu mapki zazwyczaj traktuję bardzo dosłownie i staram się odwzorować każdy ich element. Niestety, nie mam tyle czasu, żeby częściej po nie sięgać, ale skoro nareszcie cieszymy się wyczekanymi feriami, postanowiłam zadziałać w temacie ;-) Tak poszło mi z lutową mapką Primy:
I really like working with sketches. It's not only a remedy for a lack of composition mojo, but also a kind of test whether I'd be able to realise somebody else's idea. Therefore I usually interpret sketches quite literally and try to recreate every element. Unfortunately, I haven't enough time to play more often, but since we're now enjoying our long-awaited winter break, I thought it's time to work ;-) And here's my take on Prima's February BAP sketch:


Na pierwszy rzut oka mapka wydała mi się stworzona bardziej dla miłośników mocnych kolorów i mediowania na papierze, ale kiedy wybrałam papier i pastelowe dodatki, okazało się, że da się na jej podstawie stworzyć coś delikatnego i radosnego. I to mimo chlapnięć, które udało mi się osiągnąć ;-)
At first sight, I thought the sketch is rather for fans of bold colours and using media on papers, but when I chose my background and pastel embellies, it turned out to be equally perfect for a delicate cheerful layout. Even despite the splashes I dared to employ ;-)


Linie z mapki przedstawiłam przy pomocy gipiurowych koronek, tło trochę postemplowałam i umieściłam serduszka, uzupełniając je delikatnymi różyczkami:
The lines from the sketch are represented by guipure laces, I also added a bit of stamping and hearts from the sketch with delicate roses:



Tytuł - metalowe słowo - umieściłam w gipsowej ramce:
I placed the title - a metal word - inside a plaster frame:


...a journaling to naklejki:
...and journaling is made of stickers:


Miłego dnia!
Have a nice day!

3 komentarze:

a.le kartka pisze...

Kapitalna interpretacja mapki! Cudny LO - pastelowy i ciepły!

Anonimowy pisze...

Super! Bardzo przyjemna mapka:)

Janene pisze...

Another beautiful layout Maja!! Love it!