poniedziałek, 26 stycznia 2015

Coś do kuchni / Something For The Kitchen

Wygląda na to, że im mniej czasu spędzam w kuchni na gotowaniu, tym częściej robię prace w kuchennych tematach ;-) Na mój dzisiejszy post dla Maja Design zrobiłam kolejny przepiśnik z Tildową kuchareczką, z papierów z kolekcji A Gift For You:
It seems the less time I spend in the kitchen actually cooking, the more often I create kitchen-themed projects ;-) And so for my today's post for Maja Design I made another recipe book with the little Tilda cook, using the A Gift For You collection:






A potem przypomniałam sobie o drewnianym imbryczku, który kupiłam wieki temu - i oto nadszedł jego czas ;-)
And then I remembered this wooden teapot I've had for ages  -and its time has come ;-)


Najpierw całość pomalowałam białym gesso, a następnie jedną stronę pokryłam farbą tablicową. Namalowałam też słowo "Menu" i prawie suchym pędzlem postarzyłam brzegi:
First I painted the whole thing with white gesso and then covered one side with blackboard paint. I painted the word "Menu" and distressed the edges with an almost dry brush:


Dodałam kwiaty w kolorach pasujących do przepiśnika:
I added flowers in the colours that match the recipe book:


Drugą stronę okleiłam papierem z najnowszej kolekcji Nyhavn i umieściłam mały notesik na listy zakupów :-)
I coevered the other side with a Nyhavn paper and placed a small notepad for shopping lists :-)


Użyłam też identycznej wstążeczki, guzika i łyżeczki jak w przepiśniku:
I also used the same ribbon, button and spoon charm as in the recipe book:


Ozdób nie ma wiele ze względu na praktyczność, ale i tak myślę, że fajnie wygląda :-)
There aren't many mebellishments due to practicality, but I still think it looks nice :-)


Jak Wam się podoba taki komplet? 
Do you like the set?


Listę materiałów znajdziecie na blogu Maja Design. Miłego dnia:-)
You will find the list of supplies on the Maja Design blog. Have a nice day :-)

6 komentarzy:

a.le kartka pisze...

Komplet jest tak śliczny, że bałabym się używać go w kuchni. Chyba że wtedy kiedy nie gotwowałabym :))
Czajniczek rewlacja!

fussia pisze...

Rewelacyjny komplet!

Padoriaa pisze...

Genialna praca :) z przyjemnością zajrze tutaj ponownie :) cudeńka :) pozdrawiam serdecznie ;)

Wanda pisze...

wow ! genialne bardzo mi się podobają kolory i dodatki mniam mniam :)

Marta pisze...

Wspaniały komplet, przepiekny zestaw kolorystyczny.

Anonimowy pisze...

Wspaniały komplecik, myślę, źe też by musiał swoje odczekać, zanim zdecydowałabym się go uźywać ;)