poniedziałek, 10 listopada 2014

"Męski" ślub / A "Masculine" Wedding

W zamieszaniu zeszłego pracowitego tygodnia zapomniałam całkiem o pracy na mój wtorkowy post dla Craft4You - oto ona :-)
In the fuss of the last busy week I totally forgot my creation for the Craft4You Tuesday post - here it is :-)


Do wykonania kartki ślubnej użyłam papierów z "męskiej" kolekcji Mister Fox:
To make this wedding card I used papers from the "masculine" Mister Fox collection:


Dodałam kawałek eleganckiej gipiury:
I added a piece of elegant guipure lace:


...a w centrum umieściłam jutowy panel z kwiatową kompozycją:
...and in the centre I placed a burlap panel with some flower arrangement:


I jak Wam się podoba takie wydanie kartki ślubnej? :-)
How do you find such version of the wedding card? :-)

4 komentarze:

a.le kartka pisze...

Kolorystyka mocno nietypowa:) ale kartka jest niezwykle elegancka i oryginalna. Bardzo mi się podoba!

artiza pisze...

piękna...baaaardzo:)

mosia pisze...

Przepiękna! I pomimo nietypowych kolorów jest idealna!

Ludkasz pisze...

Świetne kolorki:) Bardzo mi się podoba:)