wtorek, 27 maja 2014

You're My Treasure

Najnowsze wyzwanie w Craft4You dotyczy tematu dziecięcego - na mój post przygotowałam LO ze zdjęciem chłopaków.
The newest challenge at Craft4You is about kids - I created a LO with yet another photo of my favourite photo shoot.


LO powstało z kolekcji Stationer's Desk - użyłam papierów, kwiatów, stempli, ćwieków i bilecików ATC. Odbiłam kilka motylków na arkuszu i dodałam kilka wyciętych dla przestrzenności :-)

I made the LO using the Stationer's Desk collection - I used papers, flowers, stamps, brads and ATCs. I stamped a couple of butterflies on the paper and then added a few cut-out ones for more dimension :-)


Jeden z bilecików ATC częściowo wycięłam i w miejsce wyciętego fragmentu podłożyłam zdjęcie. Tytuł jest dość miniaturowy, bo znajduje się na...ćwieku :-)
I cut out a part of one of the ATC and replaced it with the photo. The title is quite small, as it is...on the brad :-)






Miłego dnia!
Have a nice day!

5 komentarzy:

Ann pisze...

Przepiękny :) urzeka detalami :)

Bea pisze...

Super! Świetnie te motyle rozsiałaś!

mapowska pisze...

Świetny scrap! Te motylkI nadają mu lekkości ;)

artiza pisze...

Cudo...tyle drobiazgów tworzy fantastyczną całość...

sklepmiszmaszpapierowy pisze...

Uwielbiam tę Twoją parkę w różnych odsłonach :) Śliczny!