wtorek, 29 kwietnia 2014

Be Happy

Zgodnie z obietnicą, dzisiaj karteczka do kwietniowej palety kolorystycznej Primy. Równocześnie to moja interpretacja najnowszego wyzwania w Craft4You. Tym razem prezentujemy kwiaty w różnych wydaniach - u mnie "gotowce" i stemple :-)
As I promised, today I'm sharing a card I made acording to the Prima April PPP. At the same time it's my sample for our newest challenge at Craft4You. This time we feature flowers in various versions - I used the "ready-mades" and stamped ones :-)


Najpierw ułożyłam warstwowo papiery z zestawów kart do ATC, a następnie nastemplowałam murek i embossowałam wzór pudrem z serii Antiquities, dającym postarzony efekt:
Firstly, I layered several papers from ATC card sets, then I stamped teh brick pattern and heat-embossed it with an Antiquities that gives a distressed finish.


Potem dodałam kwiaty:
Then I arranged flowers:


...i wreszcie nastemplowałam kwiatuszki jasnym beżem, tak, by uzupełniły kompozycję przestrzenną:
...and finally I stamped flowers in light beige to complete the dimensional arrangement:


Wyszło lekko i wiosennie :-)
It turned out very light and spring-ish :-)


Miłego dnia!
Have a nice day!

4 komentarze:

sklepmiszmaszpapierowy pisze...

Zapomniałaś dodać ŚLICZNIE :)
Lekko, wiosennie i ślicznie :)

Ludkasz pisze...

Sliczna:)

OriBella pisze...

Urocza kartka:)

perelka111 pisze...

urocza kartka:)