wtorek, 18 października 2011

Całuski od Raychel :-) / Kisses From Raychel

Po kilku mnie lub bardziej udanych próbach kolorowania Promarkerami znów sięgnęłam po Distressy (nie ma jak w domu! :-)) Tym razem pokolorowałam Raychel, zalotną damulkę w stylu pin-up girl z kolekcji Kraftin' Kimmie:
After a few more or less successful attempts at colouring with Promarkers I reached for Distress inks again (home sweet home :-)) This time I coloured Raychel, the coquettish pin-up girl style missy from Kraftin' Kimmie collection:


Ostatnio moim guru w dziedzinie kolorowania włosów jest Melanie, właśnie z DT Kraftin' Kimmie (nie mam pojęcia, JAK ona osiąga taki efekt markerami!). Postanowiłam wypróbować tę technikę i oto efekt:
Lately my hair colouring guru has been Melanie from Kraftin' Kimmie DT (I've no idea HOW she achieves the effect with markers!!) I tried this technique and here's the effect:


Pokusiłam się także o domalowanie tęczówek, bo te czarne kropeczki źrenic wydają mi się zbyt małe w stosunku do duuuużych oczu ;-))
I also painted the irises, as those tiny dots for pupils seemed way too small with those biiiiig eyes ;-))


Dla większego efektu glamour dodałam brokat tu i ówdzie :-)
To emphasize the glamour effect I added some glitter here and there :-)




Kartka powstała z okazji mojego wtorkowego postu dla Craft4You :-)
I created the card for Craft4You, for my Tuesday inspiration post :-)

17 komentarzy:

Unknown pisze...

Cudnie pokolorowany stempelek i cała karteczka urocza...

Po prostu Asia pisze...

ale urocza kartelucha! bardzo mi się podoba :)

madebyviva pisze...

świetna jest!

Hogata pisze...

Genialnie pokolorowałaś :)

Larisa pisze...

Very bright job! Love this image! the card is fantastic!!!
Hugs. Larisa. xx

Ludkasz pisze...

Urocza jest:)

lilavati pisze...

cudnie:)

lilavati pisze...

cudnie:)

Anonimowy pisze...

Ale mi się podoba ta panienka!Pozdrawiam!

coco.nut pisze...

Raychel jest po prostu odlotowo pokolorowana, a cała karteczka świetna!!!

Magda Łuczak Art pisze...

To tak, jak ja niezmiennie wracam do kolorowania kredkami akwarelowymi ;)

kachna pisze...

słodka i urocza :)

MILA25 pisze...

Świetna kartka :)

Ala M. pisze...

fajniutka :)

Barbara pisze...

ale czadowa:) i te powieki obrokacone-super!!!

Dorota pisze...

Sympatyczna kobietka :) Świetna kartka!

IWA pisze...

Świetna! I karteczka i kolorowanka!