piątek, 9 marca 2018

Kartki ślubne / Wedding Cards - My Creative Scrapbook

Jak zwykle, po stworzeniu layoutów, tak i tym razem z zawartości marcowego kitu Limied Edition od My Creative Scrapbook zostało trochę ścinków i resztek. Z nich powstały dwie kartki ślubne z motylami w roli głównej.
As usually, after creating layouts, also this time there were some bits and pieces left from the contents of the March Limited Edition kit from My Creative Scrapbook. I used them to make two wedding cards featuring butterflies.

Pierwsza, elegancka i smukła, z miniaturową wersją ramki z poprzedniego posta:
The first one, elegant and tall, with a miniature version of the frame from the previous post:




W drugiej, w mniejszym formacie, wykorzystałam pozostałe die-cuty do ułożenia warstw kompozycji:
In the other, in a smalles size, I used the remaining die-cuts to build the layers of the composition:





Obie kartki są mocno przestrzenne, dlatego niezbędne było dodanie im pudełek :-) Oczywiście sięgnęłam po moje ulubione Latarniowe. Większe ozdobiłam metaliczną taśmą washi w kropeczki:
Both cards are quite dimensional, so adding boxes was necessary ;-) Of course I used my favourite Latarnia ones. The larger is decorated with a metallic washi tape with polka dots pattern:


...natomiast na bokach mniejszego nastemplowałam ozdobne bordery i embossowałam złotym pudrem:
...as for the smaller box, I stamped a decorative borders on the lid sides and embossed them with golden ep:



I to już wszystkie projekty, które powstały z marcowego kitu. A ja już niecierpliwie wyglądam następnego ;-)
Miłego dnia!
And so I shared all the projects I made with the March kit. And I'm already anxiously waiting for the next one ;-)
Have a nice day!

4 komentarze:

ewinka Nowa pisze...

Śliczne komplety ! Bardziej ten drugi mnie zachwycił ,bo dwa motyle to prawie symbol ;-)

Peninia / Gosia pisze...

Och jakie piękne...magia!

eniutek pisze...

Jakie cudne zestawy :) Pozdrawiam

Oliwiaen pisze...

Bardzo serdecznie dziękuję! :)