poniedziałek, 28 sierpnia 2017

W ogrodzie przyjemności / Garden of Delights

Cokolwiek pomyśleliście na widok tytułu posta - chodzi o dwie kartki z kolekcji Garden of Delights od the ScrapBerry's ;-))
Whatever you thought seeing the title of the post - I meant two cards I made using the ScrapBerry's collection Garden of Delights ;-))

Pierwsza z nich to kartka urodzinowa, imieninowa, lub na inną okazję, by złożyć najlepsze życzenia :-)
The first one is a birtday or name day card, or a card for any occasion upon which you'd like to give someone your best wishes :-)


Wykorzystałam motyw pocztówki z jaskółkami, którą umieściłam na warstwach papierów i ozdobiłam kwiatami i metalowym zegarem:
I used a postcard tag with the image of swallows, which I mounted on layers of papers and decorated with flowers and a metal clock:



Napis nastemplowałam na kalce i embossowałam złotym pudrem:
I stamped the sentiment on vellum and embossed with golden ep:


Druga kartka przeznaczona jest na okazję ślubu:
The other card is a wedding card:


Wybrałam różowe papiery na tło i dodałam wzór za pomocą maski:
I selected pink papers for the background and added a pattern using a stencil:


Kwiaty ułożyłam w spływającą girlandę:
I arranged the flowers into a garland flowing down the card:


I podobnie jak na poprzedniej kartce, napis nastemplowałam na kalce i embossowałam, a następnie umieściłam w ozdobnej ramce:
And just as for the previous card, I stamped the sentiment on vellum and embossed it, and then placed upon a decorative resin frame:


Ta piękna kolekcja daje duże możliwości tworzenia delikatnych, romantycznych prac, zawiera sporo elementów do wycięcia i karty journalingowe, co ułatwia pracę. A co Wy z niej stworzycie? :-)
This beautiful collection gives great opportunities to create delicate, romantic projects, it contains a lot of cut-out elements and journaling card that make creating even easier. What will you make with it? :-)

Listę materiałów, z których powstały kartki, znajdziecie w moim poście na blogu the ScrapBerry's.
Miłego dnia!
The list of supplies I used for the cards is in my post on the ScrapBerry's blog.
Have a nice day!

7 komentarzy:

AniaTworzy pisze...

piekne, a ta Slubna szczegolnie mnie urzekla :)

Peninia / Gosia pisze...

Cudownie w tych kolorach! Pięknie, delikatnie i z nutką lekkości:) Serdecznie i cieplutko pozdrawiam -Gosia💚

Oliwiaen pisze...

Bardzo dziękuję :)

a.le kartka pisze...

Kartki pięknie, lekkie. Sama przyjemność ogladanie takich pięknych prac :))

ewinka Nowa pisze...

Przepiękne mediowe tło dla różowej ślubnej kompozycji .W pierwszej świetnie wkomponowane złote akcenty i zegar :-D Obie delikatne i romantyczne :-D

Oliwiaen pisze...

Bardzo dziękuję za tak miłe słowa! :)

karolina jeżak pisze...

Prześliczne kartki, ale ta druga mnie zachwyciła! :)