wtorek, 11 lipca 2017

Kartek kilka / A Couple of Cards - My Creative Scrapbook

Z resztek lipcowego kitu Limited Edition MCS zrobiłam też kilka kartek. W pierwszej wykorzystałam kwiat przestrzenny i bukieciki wycięte z jednego z arkuszy, a napis nastemplowałam na tekturowej naklejce:
I used the leftovers of the July Limited Edition kit from MCS to make a couple of cards. In the first one I used a dimensional flower, bouquets cut out from one of the sheets and stamped the sentiment on a chipboard sticker:





Na drugiej kartce również wykorzystałam wycinane kwiaty oraz ułożone warstwowo naklejki i szyfonową wstążkę:
I used cut-out flowers on the second card too, and added layered stickers and chiffon ribbon:





I na koniec największe kwiaty z kitu znalazły się na kartce ślubnej, wraz z tekturowymi naklejkami i wstążką:
And finally, the largest flowers of the kit found place on a wedding card, together with chipboard stickers and ribbon:





Dwie ostatnie kartki są mocno przestrzenne, więc dodałam im "moje" pudełka z Latarni Morskiej ;-)
The last two cards are quite dimensional so I gave them "my" boxes from Latarnia Morska ;-)




Która kartka najbardziej się Wam podoba?
Which card do you like most?

6 komentarzy:

AniaTworzy pisze...

ta ostatnia wow! dla mnie zdecydowanie najpiekniejsza!

Aneta pisze...

Trudno wybrać tę jedna, ponieważ każda ma swój urok. Są cudne!

Oliwiaen pisze...

Bardzo dziękuję :)
To prawda, dla mnie też każda ma "to coś", co przyciąga oko, aczkolwiek na ostatniej kwiaty robią spore wrażenie i pewnie też bym ją wybrała :)))

a.le kartka pisze...

Wszystkie urocze! Ja z kolei szczególnie podziwiam dwie pierwsze warstwowe z wycinanymi elementami :)

Oliwiaen pisze...

Dziękuję bardzo :)

Panna z Bagien pisze...

Trudno wybrać - piękne, ale ostatnia mnie urzekła :)