sobota, 8 lipca 2017

Happy Together - My Creative Scrapbook

Dzisiaj kolejny layout z lipcowego kitu LE od My Creative Scrapbook - i tym razem jednak z kwiatami ;-)
Today I have another layout to share that was made using the July LE kit by My Creative Scrapbook - and this time it does feature some flowers ;-)


Kit zawiera stemple z motywem kwiatów, które odbiłam na papierze tła - niektóre z kwiatów embossowałam złotym pudrem i podkreśliłam białym żelpenem:
The kit contains flower stamps that I stamped on the background paper - and then embossed some of them with golden ep and accented with white gel pen:


Pod zdjęciem umieściłam ręcznie wycinane tagi z różnych arkuszy z kitu i dodałam naklejki:
I matted the photo with hand-cut tags from various kit papers and added stickers:





Ciąg dalszy nastąpi :-) 
Miłego dnia!
To be continued :-)
Have a nice day!

6 komentarzy:

Dorota pisze...

Cudny LO i jaki dopracowany w każdym szczególe. Zachwycam się ;)

Oliwiaen pisze...

Bardzo dziękuję :)

a.le kartka pisze...

Super scrap! Tym razem podziwiam uzycie stempli. Dokładnie zaplanowana kompozycja i jeszcze zlote litery są swietne☺

kigabet vel Ki pisze...

świetnie oddany klimat i te emocje które aż "wychodzą na zewnątrz" ...

Oliwiaen pisze...

Dziękuję serdecznie :)
A.le kartko - pierwszy raz używałam tych liter i się zakochałam! Są świetne :)
Ki - dziękuję!

Panna z Bagien pisze...

Piękny, cudownie skomponowany scrap :)