wtorek, 7 marca 2017

Wiosennie dla Maja Design / Spring Challenge at Maja Design

Kolejne wiosenne wyzwanie mamy w Maja Design :-) Tym razem użyłam kolekcji Vintage Romance do stworzenia kartki wielkanocnej:
Here's another spring challenge, at Maja Design :-) This time I used the Vintage Romance collection to make an Easter card:


Na warstwowym tle ułożyłam wianek z wyciętych wykrojnikiem gałązek, dodałam kwiatuszki, a w centrum umieściłam embossowaną na złoto misterną pisankę z tekturki. Embossowałam również napis. Na koniec odrobina brokatu dodała blasku:
I layered papers for the background, placed some die cut twigs in the wreath shape, added some mini flowers and put a golden-embossed chipboard egg in the centre. I also embossed the stamped sentiment. I finished off by adding some glitter:




Na blogu znajdziecie mnóstwo inspiracji od moich koleżanek z DT, zobaczcie koniecznie!
Miłego dnia :-)
Visit the MD blog to see my talented DT friends' fabulous projects!
Have a nice day :-)

2 komentarze:

Wanda pisze...

cudna karteczka :)

mosia pisze...

Prześliczna!