poniedziałek, 18 lipca 2016

Loving You - Blue Fern Studios

Ostatni już w tym miesiącu layout dla Blue Fern Studios podobnie jak poprzedni powstał z kolekcji Attic Charm, jednak chociaż dominują w niej tony różowe, znaleźć można również kilka innych barw, między innymi błękitny arkusz, który stał się bazą layoutu chłopięcego:
My last layout for Blue Fern Studios this month was, like the previous one, made using the Attic Charm collection in which, apart from dominant pink, some other colours can be found and among them a delicate blue sheet that made the background for the boy page:


Na tym tle odbiłam kilka motywów z różnych zestawów stempli:
I stamped several motives on the background:


Zdjęcie umieściłam w ramce w kształcie tarczy zegara, dodałam kwiaty i zębatki:
I placed my photo in the clock-shaped frame and added gears and flowers:


Wskazówki umieściłam poza tarczą, jako część kompozycji kwiatowej ;-)
I put the clock hands outside the face, as a part of the flower cluster ;-)


Drobne elementy tekturowe embossowałam różnymi pudrami, by dać efekt rdzy i patyny, natomiast ramkę i tytuł pokolorowałam mgiełkami:
I embossed the small chipboard pieces with various eps to get the rust and patina effect, while the frame and the title were coloured with mists:


Spis materiałów znajdziecie na blogu BFS.
Miłego dnia :-)
You will find the supply list on the BFS blog.
Have a nice day :-)

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Piękne. Pozdrawiam.

artiza pisze...

cudne... podziwiam jak zawsze

Oliwiaen pisze...

Bardzo dziękuję :)

Ludkasz pisze...

Bardzo pięknie!!!