niedziela, 20 grudnia 2015

Maja Design 2016 Team!!

Ten przedświąteczny czas jest bardzo gorący, nawet nie mam czasu pokazać efektów ostatnich kilkunastu dni wytężonej pracy, ale tym muszę się podzielić :-)
This holiday time is really feverish, I don't even have time to show the effects of the last couple of days' hard work, but I just have to share this :-)


To już mój trzeci sezon w drużynie producenta cudownych papierów - niesamowita atmosfera, najsławniejsze scrapperki - nawet nie umiem wyrazić, co czuję :-) To będzie wspaniały rok!!
It's going to be my third season in the team of the producer of fabulous papers - incredible atmosphere, the most famous scrappers - I can't find the right words for what I'm feeling now :-) It's gonna be a wonderful year!!

2 komentarze:

Mona_63 pisze...

Serdeczne gratulacje Maju!!!

iluszka pisze...

Gratuluję z całego serca, a tymczasem...
Białych, spokojnych, radosnych, rodzinnych i pełnych miłości Świąt Bożego Narodzenia :)