sobota, 28 listopada 2015

Kolory lata / Summer Colours

...zagościły w listopadowej palecie PPP na blogu Primy. Co prawda mamy pełnię jesieni, ale mnie te turkusy, nasycone korale i złoto kojarzą się z wakacjami :-) W tej kolorystyce powstała radosna kartka ślubna:
...are featured in the November PPP palette at Prima's. Although we're in the peak of autumn, those turqouises, juicy corals and gold bring summer holidays to my mind :-) I used this colour combo for a cheerful wedding card:


Tło spryskałam mgiełkami i dodałam tekstury za pomocą koronek:
I sprayed the background with mists and added some texture with laces:


Złotą mgiełką podkolorowałam też listki i kwiaty, dodałam cekinowo-brokatową gałązkę - całość pod światło pięknie się mieni :-)
I also coloured leaves and flwoers with golden mist, added a sequin-glittered twig - it all shines and twinkles against the light :-)


Kompozycję uzupełniłam tiulową kokardą i ozdobnymi kryształkami.
I completed my design with tulle ribbon and decorative crystals.


Szkoda tylko, że światło do zdjęć niestety iście jesienne... Miłego weekendu!
It's only a pity the light for taking photos is fully autumny... Have a nice weekend!

1 komentarz:

sklepmiszmaszpapierowy pisze...

Cudowna :) moje kolory :)