poniedziałek, 13 lipca 2015

Wakacyjne wspomnienia / Summer Memories

Poniedziałek to mój dzień w Maja Design - na mój dzisiejszy post przygotowałam delikatny, nostalgiczny layout ze zdjęciem z naszych wakacji, które mimo, że skończyły się ledwie tydzień temu, są już tylko wspomnieniem...
Monday is my day to post for Maja Design - for my today's post I made this delicate, nostalgic layout with a photo of our holiday trip that though ended just a week ago, can be called only a memory now...


Na arkuszu tła umieściłam podarte skrawki papierów, które mają przedstawiać góry jakby bezpośrednio "wpadające" do morza - bardzo częsty obrazek we Włoszech, na co od razu zwróciłam uwagę.
On the background sheet I layered torn pieces of papers that represent mountains as if directly "dropping" into the sea - a very common picture in Italy that immediately drew my attention.


Użyłam też kilku kolorów mgiełek, które imitują kropelki wody niesione morską bryzą:
Then I splattered several colours of mists to imitate droplets of water sprayed around by the sea breeze:


Kwiaty dobrałam tak, by pasowały nie tylko kolorystycznie: len kojarzy się z żaglami łodzi, które widzieliśmy w porcie Portofino:
I added some flowers that matched my colour palette – I chose the burlap flowers also because the fabric resembles sails of the boats in the Portofino marina where the photo was taken.


Płatki miki, które rozsypałam tu i ówdzie, mają przypominać połyskujące fale...
The mika flakes scattered here and there imitiate the glistening sea waves...


...a gaza udaje morską pianę:
...and cheesecloth is for the seafoam:


Zdjęcie w sepii oprawiłam w naszą najnowszą kolekcję, Summer Crush - a szczegółową listę materiałów znajdziecie na blogu MD. Miłego dnia :-)
The sepia photo looks great with our latest collection, Summer Crushhttp://majadesign.nu/products/summer-crush/ - and for the detailed supply list visit the MD blog. Have a nice day :-)

3 komentarze:

GosiaMachynia pisze...

Piękny :)

Kasia Udalska pisze...

Byłam przekonana, że z wakacyjnych zdjęć powstaną cudne projekty - i nie myliłam się! Czekam na więcej :)

Ludkasz pisze...

Ależ mi się podoba...jesteś niesamowita:)