sobota, 16 maja 2015

Dzień inspiracji kartkowej w Maja Design / Maja Design Card Inspiration Day

Maja Design świętuje weekend z przepięknymi kartkowymi inspiracjami :-) Nasz Zespół przygotował kartki na różne okazje i z różnych kolekcji, a zobaczyć je można w jednym poście :-) A oto moja "cegiełka":
Maja Design celebrates the weekend with beautiful card inspiration :-) Our Creative Team made cards for various occassions and using various collections, and you can see them all in one post :-) Here's my contribution:


Przeglądając pewnego dnia (jak zawsze z przyjemnością :-)) blog Klaudii natknęłam się na tę karteczkę - i olśniło mnie, że przecież ja też mam ten wykrojnik! ;-) Wycięłam więc ozdobne falbany i ułożyłam tak, by przypominały układający się ślubny welon (nie wiem, czy Wy też to widzicie, ale taki był zamysł ;-))
Visiting (with pleasure, as always :-)) Klaudia's blog the other day I spotted this card - and I suddenly realised I also have that die! ;-) And so I die cut decorative flounces and layered them so that they look like a wedding veil (I'm not sure you can see that, but that was the idea anyway ;-))


Do kompozycji kwiatowej użyłam kolejne własnoręcznie zrobione kwiaty:
For the flower cluster I used some of my handmade flowers:


Na mojej ulubionej Primowej serwetce umieściłam etykietę z guziczkiem znalezionym podczas wiosennego porządkowania szafy ;-))
On my favourite Prima die doily I placed a decorative tag with a cute button I found while wardrobe spring cleaning ;-))


Jest dość przestrzennie:
There's some dimension here:


Kartkę wykonałam z kolekcji Coffee in the Arbour. Koniecznie obejrzyjcie kartki moich utalentowanych koleżanek na blogu MD! Zachęcam też do weekendowego kartkowania - jeśli chcecie, podlinkujcie Wasze kartki pod tym postem, chętnie obejrzę :-) 
Miłego weekendu!
I made the card using the Coffee in the Arbour collection. You simply must go and see my talented friends' cards on the MD blog! I also encourage you do spend some weekend time cardmaking - and if you want, link your cards in the comment, I'd see them with great pleasure :-)
Have a nice weekend!

7 komentarzy:

ewinka Nowa pisze...

Nie skojarzyłam z welonem ,ale ten piękny wykrojnik przyciągnął mój wzrok .Śliczna kartka , kompozycja,kolory wspaniale współgrają :-)))

Tilia pisze...

Śliczna kartka :)

Agnieszka pisze...

Wspaniałą karteczka i cudowna kolorystyka! W moich przydasiach też czai się taki jeden materiałowy kwiatek kombinator, który myśli, gdzie by tu się wcisnąć. Twój wpasował się idealnie. Muszę przyznać, że Twoja wersja z użyciem tych wykrojników jest przepiękna!

Zapraszam serdecznie na mój blog i CANDY: www.nozyczkirudej.blogspot.com/2015/05/urodzinowe-candy.html

sklepmiszmaszpapierowy pisze...

Jest piękna :) Musze w końcu kupić ten wykrojnik :)

Klaudia/Kszp pisze...

Twoja kartka jest wspaniała :)

Ludkasz pisze...

Cudna kartka:)

Janene pisze...

Beautiful!!!!!