piątek, 12 grudnia 2014

Wizyta z przyjemnością :-) / Visiting With Pleasure :-)

Czy jest w Polsce jakaś scrapperka, która nie zna tych bajecznych tekturek? Ja jestem wierną fanką od początku istnienia firmy, więc z przeogromną przyjemnością przyjęłam zaproszenie:
Is there any scrapper in Poland who doesn't know those gorgeous chippies? I'm a faithful fan from the company's beginnings, so I accepted this invitation with pure pleasure:


W grudniowe piątki będą publikowane moje prace przygotowane specjalnie dla Scrapińca - dzisiaj jest to zestaw trzech świątecznych kartek:
My projects featuring Scrapiniec chippies will be published on December Fridays - today it's a set of Christmas cards:


W tle tej kartki umieściłam przepiękne, misterne śnieżynki, ozdabiając je białymi perełkami w płynie. Napis najpierw pokolorowałam Promarkerami, a następnie pokryłam brokatem:
I placed beautiful, filigree snowflakes in the background and then decorated them with white liquid pearls. I coloured the sentiment with Promarkers and then covered it with glitter:



Podobnie na tej kartce, najpierw pokolorowałam choinkę markerami, a potem wszystkie tekturki pokryłam brokatem:
Similarly, here I coloured the tree with markers and then covered all the chippies with glitter:



A tutaj już bez kolorowania, tylko brokat :-)
And here no colouring, just glitter :-)



Na blogu Scrapińca znajdziecie linki do papierów i tekturek, które wykorzystałam do kartek :-)
Visit the Scrapiniec blog to find links to papers and chipboard pieces I used to make the cards :-)

5 komentarzy:

Lady E pisze...

Gratuluję :) Śliczne karteczki!!Pięknie wykorzystałaś tekturki!!
Uściski xx

sklepmiszmaszpapierowy pisze...

Przepiękne świąteczne kartki :) Gratuluję! :)

wiola_c pisze...

Maju gratuluję, pięknie nas inspirujesz swoimi pracami tym razem z tekturkami. :)

a.le kartka pisze...

Piekne inspiracje!

Ludkasz pisze...

Piękne karteczki:)