piątek, 12 września 2014

Happy

Dzisiaj mam dla Was layout wykonany z materiałów od ScrapBerry's :-)
Today I have a layout for you, made using the supplies I got from ScrapBerry's :-)


Najpierw przygotowałam tło: naniosłam wzór białym gesso, powycinałam niektóre cegiełki, potuszowałam...
Firstly, I prepared the background: I stenciled the pattern with white gesso, cut out some of the bricks, inked the edges...


...a wycięte fragmenty użyłam do uzupełnienia kompozycji pod zdjęciem:
...and used the cut-outs to fill in the design matting the photo:


Jest całe mnóstwo warstw z powycinanych elementów:
Cut out elements have been combined into many layers:



I oczywiście kwiaty :-)
And flowers, of course :-)


Wykorzystałam papiery z kolekcji French Journey, Mechanical Illusions i Versaille wraz z ozdobami do nich. Wszystkie te produkty są już dostępne w Polsce w bardzo fajnych cenach :-)
I used papers from the French Journey, Mechanical Illusions and Versaille collections plus the embellies. All the products are available in Poland at very nice prices :-)

6 komentarzy:

Lady E pisze...

Piękny layout! Tyle się na nim dzieje ale wszystko super zgrane :) Fajna fotka :)

dokaem pisze...

Mnóstwo pracy. ogrom detali, a całość - rewelacyjna!

artiza pisze...

bajeczne...ach :)

Dobra pisze...

Przecudna praca. Wspaniale ją wykonałaś i bardzo mi się podoba.

Boei pisze...

Przepiękny! Bardzo lubię te papiery :)

Ludkasz pisze...

Ile tu detali...mistrzostwo:)