czwartek, 31 lipca 2014

Shabby chic ze ScrapBerry's / Shabby Chic With ScrapBerry's

Dzisiaj kolejna odsłona świetnych produktów ScrapBerry's - tym razem delikatny shabby chic z udziałem cudnych papierów z kolekcji Rose Garden. Jak zwykle przy dwustronnych papierach, lubię pokazywać ich obie strony ;-)
Today another presentation of the fantastic ScrapBerry's products - this time it's delicate shabby chic featuring gorgeous Rose Garden papers. As usually with double-sided papers, I like to show both sides ;-)


Do dyspozycji miałam kwiaty brzoskwiniowe, a na papierach odcienie różu - ale to tylko pozorna przeszkoda, wystarczyło użyć kilku mgiełek i brzoskwinia pięknie się zaróżowiła i przy okazji nabrała blasku ;-) Materiał świetnie współpracuje z mgiełkami, a schnie chyba szybciej niż papier (chyba, że to "zasługa" upału :-))
I got peach flowers in my package, and the papers feature pink shades - but this obstacle was actually not important, I just used several mists and the peach went nicely rose-ish and shiny too ;-) The fabric works great with mists and dries even quicker than mulberry paper (or it was just the heat :-))


Zawijaski ułożyłam z pojedynczych perełek, a wstążki ozdobiłam pięknym ćwiekiem z zestawu Point of No Return:
I arranged the swirls using separate pearls and decorated the ribbons with a beautfiul brad from the Point of No Return set:


I jeszcze stempelek okolicznościowy :-)
The sentiment stamp :-)



Kolejna kartka powstała z udziałem obrazka z arkusza do wycinania z kolekcji Mechanical Illusions:
The other card features the image from the cut-outs sheet of the Mechanical Illusions collection:



Żeby lepiej wyglądał na delikatnych papierach, pokolorowałam go Promarkerami, a środek ozdobiłam akrylowym kwiatuszkiem z zestawu Versailles, również podkolorowanym markerem :-)
I coloured it with Promarkers to make it look better with delicate papers and decorated the center with a resin chrysanthemum from the Versailles set, also coloured with the marker :-)


Wykorzystałam bileciki w roli ozdobnych tagów:
I used tickets as decorative tags:


Dodałam kilka mini różyczek i ułożyłam napis z naklejek:
I added a few mini roses and composed the sentiment with stickers:


Kolejne prace wkrótce :-)
More creations coming soon :-)

3 komentarze:

Ludkasz pisze...

Piękne obydwie:)

a.le kartka pisze...

Przepiekne!
W drugiej kartce zrobiła na mnie wrażenie grafika - a w zasadzie to, jak ją wspaniale "udoskonaliłaś" :)) Bardzo zyskała!

Amlai pisze...

Piękne, romantyczne kartki :)