sobota, 29 czerwca 2013

Together Always

Uff, koniec roku szkolnego za nami, świadectwa odebrane i nagrodzone ;-) można odetchnąć i zrobić coś wyłącznie dla przyjemności :-) Sięgnęłam więc po nietkniętą dotąd Primową kolekcję Divine i powstał ten LO (bez obaw, już mi naprawdę niewiele fotek zostało z tej sesji hahahah):
Whew, the end of the school year has passed, the certificates received and awarded ;-) I can finally breathe free and create something just for pleasure :-) This time I grabbed the so far untouched Prima Divine collection and made this LO (don't worry, I have only a couple of photos from that shoot left lol):


Wykorzystałam czerwcową mapkę BAP i choć jak zwykle wiernie odtworzyłam jej schemat, to jednak starałam się nadać geometrycznej formie klimatu shabby chic. Jak zwykle jest warstwowo i przestrzennie:
I used the June BAP sketch and even though I followed its design faithfully as always, I tried to add some shabby chic feel to the geometrical form. As usually, there are a lot of layers and dimension:





Udanego pierwszego weekendu wakacji Wam życzę :-)
Have a nice first weekend of summer holiday! :-)

6 komentarzy:

Anna Baldwin pisze...

piekny scrap! moje tez czekaja na pociecie :) tylko mam je w formacie A4 wiec bardziej na album sie nadaje.

Misiówa i Spółka:-) pisze...

Fantastyczna praca, pomysł genialny. Super!:)

mosia pisze...

cudowny LO, świetny układ

ArtMagda pisze...

piękne,naprawde...

Marsza pisze...

Nie przeszkadza fakt, że zdjęcia ze starszej sesji bo praca jak zwykle super.
Zawsze kiedy tu zaglądam, mam czym oko cieszyć, mogę przystanąć na dłuższą chwilę i podziwiać. Kolejne śliczne LO.
Pozdrawiam

Tusia Lech pisze...

ALe śliczna interpretacja mapki :)