sobota, 12 stycznia 2013

GD Maja Design - Ahoj, kamraci! / GD Maja Design - Ahoy, Ye Mateys!

Tydzień był bardzo pracowity, choć tutaj niewiele się pojawiło - ale od dzisiaj już mogę ujawniać, nad czym pracowałam :-) Dzisiaj mój kolejny gościnny post dla Maja Design i tym razem powróciłam do mojego faworyta od pierwszego wejrzenia, czyli kolekcji "Life by the sea", papierów, z których powstał mój pierwszy LO dla Maja Design, na wyzwanie na początku stycznia. 
Ta kolekcja to spełnienie marzeń każdego miłośnika tematów marynistycznych! Papiery same się układają, praca z nimi to czysta przyjemność. Dzisiaj pokażę Wam najobszerniejszą pracę, która z tych cudownych papierów powstała:
I had a very busy week, though here I shared little. But starting from today, I can share everything I was working on :-) Today is my next GD post for Maja Design and this time I returned to my first-sight favourite, the "Life by the sea" collection, i.e. the papers I used for my first MD creation, the LO for the challenge sample.
This collection is a dream-come-true for any marine-theme lover! Papers seems to compose by themselves, the work is a pure pleasure. Today I'll share the most extensive creation I made with those gorgeous papers:

Jeśli macie wrażenie, że gdzieś już coś takiego widzieliście - to macie rację :-)) To album wzorowany na tym - będzie prezentem dla drugiej części załogi :-)
If you are having a de ja vu feeling - you;re right :-) The album is another version of this one - and is going to be a gift for the other half of our crew :-)

Na okładki użyłam paneli z birmaty, okleiłam krawędzie washi tape (wbrew pozorom świetnie wzmacnia i chroni!), narożniki zabezpieczyłam metalowymi okuwkami i zawiązałam ozdoby na sprężynie. Nad ozdobieniem okładki nie męczyłam się długo, papiery zrobiły robotę za mnie ;-)) Dodałam tylko kilka stempli i tytuł z naklejek.
For the covers I used beermat panels, wrapped teh edges with tissue tape (it's really fantastic for strengthening and protecting!), secured the corners with metal protectors and tied some embellies on the wire. I didn't have to struggle much to decorate the front - gorgeous papers did the job ;-)) I just added a few stamps and sticker-made title:



Na pierwszej wewnętrznej okładce umieściłam "dane": trasę, termin, jacht i załogę. Chciałam nadać tej stronie wygląd kartki wyrwanej z dziennika pokładowego ;-)) wydrukowałam więc tekst na papierze pergaminowym, potargałam, potuszowałam i dodałam zagięcia:
On the front inner cover I placed the "data": the route, dates, yacht type and the whole crew. I wanted this page to look as if torn out from the captain's log book ;-)) so I printed the text on a parchment sheet, tore, inked and added creases:



Zasada kompozycji albumu jest również ta sama: kraftowe koperty i kartoniki tworzą strony z tagami na zdjęcia i journaling:
The design concept for this album is also the same: kraft envelopes and cards make pages with inside tags for photos and journaling:




Jeśli macie ochotę, obejrzyjcie resztę ;-))
See the rest, if you like ;-))







Ozdobiłam tylko jedną stronę - wewnętrzną tylną okładkę - reszta należy do właścicieli:
I decorated just one page - the back inside cover - the rest is for the owners:


Jesteście tu jeszcze? :-)) Nie martwcie się, to już...
Are you still here? :-)) Don't worry, it's...


Miłej soboty!
Have a nice Saturday!

19 komentarzy:

beatakraftuje.blogspot.com pisze...

Rewelacja! - tak jak i poprzedni z Waszej wakacyjnej wyprawy. Pięknie Ci podpasowują papiery z tych kolekcji, a to co z nich tworzysz jest jeszcze piękniejsze. Też bym obstawiała marynistyczne wzory jako number one do zakupu, jeżeli któryś sklep nam je sprowadzi.

LoveMeFlowers pisze...

Super!Bardzo mi się podoba;)

Unknown pisze...

Fantastyczny! A tytuł mnie powalił bo moje starsze dziecię jest na etapie oglądania w kółko Piratów z Nibylandii:)

Chimera pisze...

Bardzo fajne miejsce na przechowywanie wspomnień, wspaniale wyszedł Ci ten album :)

perelka111 pisze...

fantastyczny albumik:))

asica.p pisze...

piękny!

Made by AJ pisze...

przepiękny album!

Ania Komenda pisze...

jak bosko!! zazdroszczę posiadania tej kolekcji :) u mnie też często morskie klimaty i zdjęcia na tapecie; a sam albumik bombowy; wszystko dopracowane, niby starociowo ale z ładem;

Tusia Lech pisze...

Przepiękny album! Tyle szczegółów i detalików - pycha!!! No i moje serce zabiło żywiej - Sztynort, Wilkasy, młodzieńcze lata.... Dzięki :*

Bea pisze...

Super jak i ten poprzedni!!!

asia3city pisze...

Wspaniały i niesamowity album... zerknęłam też na I cz. równie niesamowita

ibisek pisze...

Maju, ten album jest przecudny!!! Całkowicie w moim typie :) Przepiękna oprawa wakacyjnych wspomnieć. Rewelacyjna pamiątka.

kartkomania.com pisze...

WOW !!! Maju albumik jest pierwsza klasa!!! Pozazdroszczę talentu :)

Pozdrawiam

krystynas pisze...

Niesamowity album, można oglądać bez końca - wspaniała pamiątka.

Barbara pisze...

Fantastyczny...z takim albumem to nawet dookoła świata :)

RosaliaArt pisze...

album jest mistrzowski, od razu widać, że papiery mocno przypadły ci do gustu. istne cudo

K.C. pisze...

Świetny album!

frogus_80 pisze...

Album jest genialny!! Brak mi słów aby opisać swój zachwyt na jego temat!!! Boski!!Papiery rzeczywiście super. Naprawę pomysłowy i piękny album!

Mam pytanie - piszesz o kraftowych kopertach zakładam, że czymś się różnią o tych kupowanych w papierniczym? I ewentualnie czy mogłabyś podać mi namiar na sklep gdzie można je kupić?

Dziękuję i pozdrawia

Ela pisze...

Uwielbiam !