czwartek, 1 grudnia 2011

Wieniec, którego nie ma ;-) / The Wreath That's Not There ;-)

A nie ma dlatego, że nie umiem zrobić wieńca, który przypominałby okrąg ;-) Zresztą, i tak najważniejsze są świece symbolizujące 4 tygodnie Adwentu - no i są :-) A zamiast wieńca są...sanie :-) I projekt dla The ScrapCake:
It's not there simply because I'm unable to make a wreath that resembles a circle ;-) After all, the focus is on the candles that symbolise the four weeks of Advent, and I have these :-) And instead of on the wreath they sit in..a sleigh :-) And also my DT project for The ScrapCake:

W połowie oklejania tej skomplikowanej Scrapińcowej bazy zaczęłam się poważnie zastanawiać, czy jednak nie byłoby łatwiej uformować coś wieńcopodobnego z gałązek, ale skoro zaczęłam, to wypadało skończyć ;-)
Front ozdobiłam tagiem ze śnieżynką oraz małymi dzwoneczkami:
In the middle of glueing the papers onto this complicated base from Scrapiniec I started to seriously think maybe shaping something wreath-like with twigs would be easier - but since I started with the sleigh, it was kind of right to finish with it :-)
I decorated the front with a tag and snowflake and a pair of jingle bells:


... boki wyciętymi różnościami i brokatowo-perłowym "lodem"...
...the sides with cut-out elements and glitter-pearl "icing"...


...a tył białą wstążką:
...and the back with just a piece of white ribbon:


Środek też jest oklejony:
I decorated the inside with papers too:


Na koniec okleiłam jeszcze świeczki papierem.
A jak się Adwent skończy, wyjmę świece i włożę stroik :-)
Finally I decorated the candle with scraps of paper.
And when the Advent is over, I'll take the candles out and place a Christmas decoration there :-)

A skoro o świątecznych dekoracjach mowa - zapraszam na moje wyzwanie w Lemonade: ozdoba choinkowa.
And speaking of Christmas decorations - please join my Lemonade challenge: Chrostmas tree decor.

24 komentarze:

Ataboh pisze...

Pracy sporo ale efekt rewelacyjny

Guriana pisze...

super oryginalna dekoracja...bije wieniec na głowę!!:))

Rydia pisze...

Sanie to świetna alternatywa dla wieńca i bardzo mi się podoba,a ozdoba choinkowa jest śliczna :)

vivi22 pisze...

Maju, świetny pomysł z saniami zamiast wieńca :) A Twoja praca w efekcie wygląda bardzo zimowo :) Mi się baaardzo podoba.

madebyviva pisze...

......... aż nie wiem co napisać...

FENLMENALNY pomysł!! I w tym momencie wieniec wydaje mi się pospolity... Przepiękne wykonanie, piękny pomsył!!
I dziękuję z całego serca za paczuszkę - już u mnie jest :-)! Teraz może i ja się zmobilizuję do zrobienia czegoś świątecznego :-).

Ирина Соколова pisze...

wow! very nice!

asica.p pisze...

och jest pieknie!!!!

Jaszmurka pisze...

Dżyzas kocham Cię normalnie! ahahaha uśmiałam się jak durna czytając posta ♥ Cudne sanie! Jakieś takie...magiczne Ci wyszły :*

Anonimowy pisze...

Piękne saneczki,a ze świeczkami bardzo urocza ozdoba.Pozdrawiam.

Alicja w krainie papieru pisze...

Piękna ozdoba , ale się napracowałaś przy niej!!! . Teraz możesz cieszyć się efektem swojej pracy :)

coco.nut pisze...

podziwiam samozaparcie przy oklejaniu sań!!! i ozdoba pięknie się błyszczy, idealna na święta!!!

kachna pisze...

szacunek kochana, rzeczywiście okrąg jakby nie patrzał byłby łatwiejszy;
piękne sanie

Marta pisze...

Aż się zapowietrzyłam. Twoje sanie są piękne.
Zaskoczyłaś mnie tym pomysłem, a wykonanie jak zwykle perfekcyjne. Gratulacje!

Sylka28 pisze...

śliczne, delikatne, inspirujące :)

Unknown pisze...

No takiego wieńca to ja jeszcze nie widziałam... pomysł świetny i jaki pracowity, ozdoba choinkowa jak z koronki

Zuzik pisze...

Niebanalny wieniec adwentowy!
Piękny!:-)

ArtIs pisze...

Pięknie wszystko wyszło! Widać ogrom pracy i precyzji nad takim projektem. Efekt powalający:)

Ewa Kierzek pisze...

Jestem zatkana, zapowietrzona i co tam jeszcze... Aha - zaśliniona :) TO JEST PIĘKNE!!!!!

Anabel pisze...

piorunujące wrażenie robią Twoje sanie Maju!!!!
chciałabym umieć robić taki wianuszek ;)

Kasia Bogatko pisze...

Sanie REWELACYJNE!

Marta - Martenka pisze...

Fantastyczna alternatywa dla wieńca :) Piękne sanie!

IWA pisze...

Ale pomysłowe!

Scrapowe Sosasowisko pisze...

Niesamowity pomysł i piękne wykonanie!

Olga Siedlecka pisze...

Podpisuję się pod Gurainą, świetne!