środa, 1 czerwca 2011

Shake it!

I kolejna praca dzieciakowa :-) Dla Scrapgalerii, w ramach obowiązków projektanckich, zrobiłam kartkę z shaker box'em, a do tegoż box'a przygotowałam kursik, który można zobaczyć na blogu Scrapgalerii. 
Here's another kid card :-) For Scrapgaleria, within my designing duties, I made a shaker box card, and also a tutorial to be seen on Scrapgaleria blog:


Przy okazji, przypomniałam sobie o dziurkaczu narożnikowym:
On this occassion I refreshed my photo corner punch:



...i tagowym ;-)
...and a tag punch ;-)


A oto moje pierwsze kolorowanie Promarkerami :-)
And here's my first Promarker colouring :-)


jednak przede mną jeszcze dłuuuuuga droga, zanim poczuję się tak pewnie, jak przy Distressach...
but it's still a long way before I feel as comfortable with them as with Distress inks...

Wszystkiego najlepszego dla wszystkich dzieciaków!:-DD
All the best for all kids! :-D

6 komentarzy:

Hogata pisze...

Super! Kompeltnie nie widać, że to pierwsze spotkanie z promarkerami, na pewno opanujesz je równie świetnie jak distressy. :)

Scraperka pisze...

śliczna:) a z kursu na pewno skorzystam!

bossanova pisze...

przepiękna karteczka!!!

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Karteczka świetna i pomysłowa :)
Bardzo podoba mi się ściana w pasy u chłopców :)

Agafia pisze...

Gratuluję udanego kolorowania promarkerami, wyszło perfekcyjnie :) Kartka śliczna, za pomysł dziękuję, już zajrzałam na bloga scrapgalerii i jestem urzeczona :)

Ludkasz pisze...

Kartka urocza:) A przystojniacy wyrośli,że ho ho:)