wtorek, 9 listopada 2010

Moi chłopcy / My Boys

Wszyscy trzej :-)
All of them :-)

Dziś wtorek (straszne, jak ten czas leci!), więc czas na pracę DT dla Craft4You
Tym razem zrobiłam coś dla siebie - mini albumik ze zdjęciami moich mężczyzn. Powstał na bazie Small Gear Maya Road, z użyciem tuszów Distress, oraz różnych skrawków, resztek i elementów, które wpadły mi w ręce.
Today's Tuesday (terrifying how time flies!), so it's time for another DT project for Crafy4You.
This time I made something for myself - a mini album with photos of my men. I used Maya Road Small Gear chipboard book, Distress inks and various bits, left-overs and embellishments I had at hand.

Najpierw wyjęłam zębatki z pierwszej karty, i "ramkę" dokleiłam do drugiej karty, w ten sposób uzyskałam przestrzenną okładkę. Do środka włożyłam tarczę zegara z żelastwem, tekturowe literki pomalowałam farbą Distress i dodałam brokatu.
First of all I took out the gears from the first page, then glued the "frame" to the second page, thus getting a dimensional front. I put a clock face with some metal parts inside, painted the chipboard letters with Distress Crackle, and finally added some Distress glitter.


Wszystkie wewnętrzne strony najpierw tuszowałam kilkoma kolorami Distressów, potem doklejałam wycięte dziurkaczem zdjęcie i dodawałam różności - nie za dużo, bo w zamyśle album jednak ma się domykać :-)))
All the inside pages I first inked with several colours of Distress inks, then glued circle-punched photos and added some embellies - not too many, though, as the album is rather supposed to close easily ;-))

 
 
 
I na koniec odwłok (specjalne pozdrowienia dla Jaszki :-** ) - najpierw wmasowałam ;-)) rub-on, potem potuszowałam, a na koniec posmarowałam Glossy Accents.
And finally the back - I massaged ;-)) a rub-on into, then inked and then spread some Glossy Accents.

A smarowałam te Glossy palcem :-)) Chciałam uniknąć gładkiej powierzchni, bo miało być vintage i śmieciowo :-)
I applied the Glossy with my finger, as I wanted to avoid a smooth, even surface - I meant the album to be vintage and a bit shabby :-)

I to by było na tyle :-)
And that's all for now :-)

13 komentarzy:

pyzaczu pisze...

niesamowita praca! biją z niej same pozytywne emocje :)

OriBella pisze...

Kapitalny albumik!!!!!!Podziwiam:)

Jaszmurka pisze...

aaaj za ten odwłok to ściskam!!!! :D ekstra jest
loweee :*:*:*

Agnes B pisze...

śliczny :)bardzo fajne kolorki!

Kamila pisze...

cudo !! rewelacja normalnie !! taki , ze aż łezka się w oku kręci :)

RosaliaArt pisze...

i z tyłu i z przodu i ze środka - miód dla oczu i ducha. jest cudowny, maluśki ale jakie wrażenie robi!!! rewelacja

piaseiza pisze...

Kapitalny pomysł i świetne wykonanie, przyznaję, że z Twojego repertuaru najbardziej lubię te "męskie" prace.

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Fantastyczny album!!!
Świetna "zębata" forma :)
Odwłok- rewelacja :)
:*

Halina pisze...

Fantastyczny!!!

lilavati pisze...

wspaniały ten album!!!

Flora pisze...

jakie boskie zdjęcia!! i w jakiej cudnej oprawie!!! strasznie mi się podoba!!

hania739 pisze...

Piękny i w takiej iście męskiej oprawie :)

Guriana pisze...

mistrzowski ten albumik!!!:))