wtorek, 15 czerwca 2010

Dla najlepszego przyjaciela / To a Best Friend

albo przyjaciółki :-))
Królewskie papiery nadal w obróbce, nie mogły się ode mnie odczepić :-) Powstało kilka kartek, ale pogoda nie pozwoliła na zrobienie znośnych zdjęć. Nadrabiam więc.
...or girlfriend :-))
The Queen Bee papers still in use, I just couldn't get them out of my head (llalllalalaa). I made a couple of cards, but the weather didn't allow acceptable photos. So now I'm making up.

Zależało mi na pokazaniu pięknych papierów, kartka więc musiała być prościutka, bez nadmiaru ozdób. Potrzebną mapkę znalazłam na CPS:
I wanted to expose beautiful papers, so I needed a very simple card, without too much embellishment. I found an appropriate sketch at CPS:



Wykorzystany motyw (Impression Obsession "Ornate Squares") był kwadratowy, wycięłam więc same kółka i embossowałam je przezroczystym pudrem. Wszystkie materiały z Craft4You, niektóre już (stemple i ćwieki) niestety niedostępne.

8 komentarzy:

Magda Łuczak Art pisze...

piękna :) wyważona jak nie wiem co :)

Lea L. pisze...

This is very elegant and beautiful! I love the papers you used! Awesome job with CPS 171...thanks for playing!

♥♥♥Lea

jostek pisze...

bardzo piękna :)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Przepiękna!

Nowalinka pisze...

Fajna ozdoba wyszła z tych kółek, bardzo elegancka kartka :)

Ludkasz pisze...

bardzo elegancka i stonowana:)

Guriana pisze...

zachwycająca prosta elegancja:))

Lili pisze...

uuu, super:)